Cum comand
Coșul meu
Coșul este gol!
Trebuie să introduci minim 3 caractere pentru a putea cauta
Cum comand

SNS.GROUP.RO SRL
Constanța, Str. Clopoteilor Nr. 15A
Telefon: 0755 355 887
E-mail: contact@celeboutique.ro



Pentru comenzile online, magazinul nostru este deschis Non-Stop, așadar vă așteptăm să ne vizitați la orice oră din zi sau din noapte. Comenzile dumneavoastră ajung la noi indiferent de ora la care au fost trimise.

Pentru a accesa categoria dorită, folosiți meniul de navigare din partea superioară.

Filtrele corespunzătoare fiecărei categorii vă ajută să găsiți produsul în funcție de specificațiile sau caracteristicile de care aveți nevoie. Astfel puteți vizualiza doar produsele care corespund cerințelor dumneavoastră.

Realizarea efectivă a comenzii se face în trei pași:


Pasul 1: Adăugarea produselor în coșul de cumpărături

Coșul de cumpărături este situat în partea dreaptă superioară. Pentru a adăuga un produs în coș, selectați produsul, apoi modelul și cantitatea, apoi faceți clic pe butonul „Adaugă în coș”. În coșul de cumpărături puteți aduce modificări asupra produselor și cantităților selectate.


Pasul 2: Completarea datelor de facturare și livrare

Dacă sunteți deja client, completați formularul „Sunt deja client” cu datele de autentificare (e-mailul și parola dumneavoastră). Ultimele date de facturare și de livrare se vor afișa automat. Le puteți lăsa așa sau le puteți modifica chiar în această pagină.

Dacă sunteți la prima comandă pe magazinul online celeboutique.ro, completați formularul „Sunt client nou” cu datele pentru facturare, adresa de livrare, datele de contact și selectați modalitatea de plată dorită.


Pasul 3: Finalizare comandă

Înainte de a plasa comanda, trebuie să citiți cu atenție lista de termeni și condiții, să bifați că sunteți de acord și le acceptați. După ce verificați corectitudinea datelor din Coșul de cumpărături și Detalii livrare comandă, finalizați comanda prin apăsarea butonului „Trimite comanda”.

Prin înregistrarea unei comenzi pe site-ul nostru, nu se garantează automat confirmarea acesteia. Comanda va fi considerată confirmată doar după ce va fi validată telefonic de către personalul nostru din magazinul fizic, pentru a verifica disponibilitatea produsului pe stoc. În cazul în care produsul nu este disponibil, veți fi contactat și veți fi informat despre opțiunile disponibile (inclusiv posibilitatea de a anula comanda sau de a aștepta livrarea ulterioră, dacă este cazul).


Important!

Toate comenzile primite după ora 16:00 vor fi procesate a doua zi lucrătoare, iar termenul de livrare va fi calculat din acel moment.